Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY-E-SHOP

Prodejna Praha 1, Národní 9
776 030 228 - prodej@stacirna.cz
Řidiči po Praze 778 088 158
Provozovatel: IČ28889878

Novinky Marketu

arr3Výdejní místo Podle Gusta - MALL Point Praha 1Mall Point - výdejní místo Podle Gusta Praha 1 - Národní 9 je zde Rozšiřujeme možnosti, jak rychle... arr3Naše prodejna na Národní 9, Praha 1Prodejna s výdejnou Praha 1:  Otevřeno: Po: 12:00 – 19:00Út: 12:00 – 19:00St: 11:00 – 13:00 | 14:00... arr3Na druhou adresu - doručení dárků pro obdarované - po PrazeKupte u nás dárek a my ho doručíme diskrétně, spolehlivě jako překvapení na druhou adresu pro... arr3Nealkoholické Víno Praha - víno bez alkoholu také ihned v centruAkce na víno bez alkoholu tento týden Nealkoholické víno - Nakupte kvalitní delakoholizované víno... arr3Zasíláme na všechny výdejny Uloženka do celé ČRBalíkem na Uloženku do celé ČR - nabízíme Vám možnost odeslání zboží z Prahy k Vám na: VÝDEJNÍ... arr3Doprava objednávek - Rozvoz do domu i firmyDíky za Vaše kliknutí až sem - to co zde nabízíme je především rozvoz Vašich nákupů po Praze až... arr3Katalog dárků třeba jako Inspirace i pro VásKatalog Inspirace Letošní nabídka je opravdu bohatá. Z každé kategorie vždy to nejlepší.Lámete si... arr3Medové dorty Praha 1 -osobní odběr v centruAkce na MEDOVNÍK tento víkend v Praze. OSOBNĚ PRAHA ZDARMA+ Alergeny - Označení potravin prodej... arr3Alergeny + označení potravin a výrobků na produktové kartěOznačení potravin a výrobků na Stáčírně zde je viditelné označení před vlastním prodejem třeba... arr3Měrné jednotky a označení potravin a výrobků na produktové kartěInformace pro naše zákazníky před nákupem na dálku. Pokud nenajdete u našeho zboží, zejména...

Nejlepší cena


Prodejna » Akce
Hledáte vhodnou doménu? Akce je na prodej

Jestli se ti líbí, kup ji tady a teď

Akce se prodává

Vše pro Váš úspěch, jsme také na dobré adrese.

Kudy k nám aneb jak se k nám dostanete, metro B stanice Národní třída

Slevy táhnou, co mi víme, tak v akci či ve slevě se prodá skoro polovina zboží. Proto je akce je na prodej. Registrujte si právě doménu? Jestli se ti líbí ta naše, kup si třeba naší akci tady, prodává se tady a teď hned. Kdy jindy, když ne dnes? Včera je pozdě a zítra už být nemusí být volná! Držte se jednoduché poučky SMART, která pochází z anglických slovíček specific, measurable, achievable, relevant, time bound.

Také chcete při prodávání online nabízet něco v akci?  Mohla by se Vám líbit naše jasně definovaná doména. Chcete se pustit do provozování internetového obchodování?

doména www.akcednesnihodne.cz je na prodej

Přemýšlíte, že se vrhnete do světa online podnikání? V dnešní době je to snadnější než kdy dříve. Přidejte se k zástupu úspěšných online podnikatelů a zjistěte, co je třeba udělat, než začnete. Začít se má nákupem správné domény! Mít dobré jméno na internetu je velmi důležité.

Jak si stanovit vizi na akci dnešního dne?
Uvědomte si, co máte rádi! Každému se vždy nejlépe pracuje na tom, co je pro něj koníček, vášeň.

Jakmile se do akce pustíte, nebudte vnímat ani čas, který práci věnuje.

Navíc je téměř jisté, že vše promyslíte do nejmenších detailů a vaše nápady budou hybnou silou vašeho online podnikání.

Nechte si poradit od nás poradit

Máte ve svém okolí někoho, kdo vlastní už domény vlastní, provozuje e-shop anebo třeba studoval na vysoké ekonomce?

Nebojte se ho zeptat a požádat o radu či jeho názor. Ve dvou, ve třech, nebo snad i ve čtyrech se vám podaří přijít s mnohem lepší vizí a strategií, pokud na to nebudete sami. Dobrá doména je dobrá vizitka celé Vaší firmy

Určete si také konečný cíl! Kam to chcete s doménou dotáhnout?

Kvalitní cíle slouží k tomu, aby konkrétně a měřitelně splnily Vaší podnikatelskou vizi.

Vaše cíle by měly být co nejvíce konkrétní, měřitelné, dosažitelné, odpovídající a časově ohraničené.

Pro svůj zamýšlený byznys si získejte předem co nejvíce informací o oblasti, ve které hodláte podnikat. V akcích se dnes prodává kde co. Vše by mělo být ale opravdové, reálné a vždy poctivé. Umělé slevy se již nenosí. A také po nich jdou kontroly.

Poznejte co nejlépe prostředí, do kterého se vrháte. Na internetu se svou třeba potkáte se stejnou podnikatelskou myšlenkou. Zjistěte si, jací jsou vaši budoucí zákazníci a jak často potřebují produkt nebo službu, kterou chcete na doméně nabízet.

Jak silná je vaše konkurence? Upřímně řečeno, nikdo na Vás nečekal! Ale to by nemělo nikoho odradit.

Zhodnoťte své vlastní silné, nejsilnější možnosti. A asi budete mít, tak jako všichni, i své slabé stránky.

Zjistěte, v čem bude vaše podnikání Akce dnešního dne vynikat. Bude se Vám hodit analýza,

strengths, co budou Vaše silné stránky, weaknesses, co by mohly bát vaše slabé stránky, opportunities jsou příležitosti a prázdná místa, která ještě nikdo nikde a nijak na internetu v akcích neobjevil. Jsou tu i threats. Tak jako ve všem, zejména v podnikání na Vás všude číhají hrozby. Zvenku, zevnitř, konkurence, státní aparát, omezení, zákony.

O úspěchu ale si vždy rozhodne každý sám. Někomu hoří i voda, někomu nikdy ani petrolej. A nejlepší a úspěšný, to nemůžou být všichni. jestli chcete koupit tuto doménu a podnikat na ní, čekají vás napínavé zážitky. Na konci bude Váš úspěch a penízky.


Co to jsou Strengths při vašem podnikání??

Silné stránky budou rozvíjet vaše podnikání a můžete se o ně opřít.

Přemýšlejte, co a kolik se toho dá na akci nejlépe prodat.

Weaknesses – slabé stránky, nezajímavé zboží a upoutávky vás mohou limitovat a je třeba se zaměřit na to, abyste je odstranili, případně alespoň se akcím vyhnuly

Opportunities – Každý den se najdou nové a nové příležitosti, kteréí můžete využít pro dosažení svých cílů.

Threaths byly, jsou a budou. Vnitřní i vnější hrozby vám mohou zhoršit vaše podnikání, musíte se připravit na jejich důsledky a na to, jak jim čelit.

Pokud se nechcete rozvíjet, jděte do kolbenky, odpíchněte píchačky a ve tři jste doma na gauči.

Jestli na to máte, jestli jste připraveni doménu koupit, začněte teď, hned. A připravte si svůj vlastní, finanční plán!

Jakmile utratíte peníze za doménu, vše pro Vás teprve začíná. Vaše důsledná příprava přinese odměnu! Komu? No přeci Vám!!

Při podnikání online, pro vše, co se objeví na Vaší vlastní budoucí doméně platí.

Jakýkoliv finanční plán je jen odhad. Přesto byste jej neměli podcenit a do začátku podnikání si vypracovat alespoň hrubý finanční plán.

Před spuštěním vašeho online podnikání si předem sepište vaše firemní předpokládané náklady. Budou to náklady na e-shop, nákup produktů nebo materiálu, sklad, balení, reklama, asi i brigádníci, zaměstnanci atd,

Sečtěte si všechny vaše budoucí nákladové položky v průběhu prvního půl roku podnikání.

Nezapomeňte ve finančním plánu ani na výsledky.

Co vám to vynese, co při prodejích na akci dnešního dne vyděláte, jaké budou vaše odhadované zisky.

Nezbohatnete asi ihned! Dá se počítat s tím, že v začátku podnikání vás čekají spíš výdaje a na pořádné zisky si budete muset počkat do účetní závěrky.

A při podnikání je to jako s autem. Bez rezervy nezačínejte. Co se stane když píchnete kolo u auta? Vyměníte a jede se dál s rezervou do pneuservisu.

Co se stane při podnikání, když se něco zadrhne? Skončíte! Do finančního plánu proto započítejte i rezervy . při podnikání online se doporučuje mít zhruba 10–20 % z odhadovaných výdajů stranou. Pro případ, že by se něco pokazilo, nefungovalo, nebo zamotalo, mějte klidně připravený plán B.

Dnes je dobré držet kamennou prodejnu, servis, služby, dopravu, zasilatelské služby atd. Akce dnešního dne se dají prodávat kdekoliv , kdykoliv a všem. I těm, co Vás chtějí přijít navštivit osobně do obchodu, do provozovny. Podnikat z obýváku už se nenosí. Chcete to výt vidět, být viděn a být to, co opravdu jste. Mějte originální nápad a na krásné diméně se zrealizujte. Až po zaplacení a po převodu bude opravdu vaše. Přes ně tak, jak to budete dělat při svém vlastní podnikání