Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

Zde můžete nakoupit přímo i bez objednání.

Rádi vám poradíme s výběrem

Provozovatel e-shopu:

firma: Obchod online s.r.o.

IČ: 098 79 552

Potřebujte poradit?

volejte: 778 088 158

Novinky Marketu

arr3Inca Botanica prodej PrahaCelý aktuální sortiment na prodej podle Gusta obchod. Máte zájem o nákup? Superpotraviny,... arr3Produktové fotoUpozornění v obchodě na dálku před skutečným nákupem v eshopu www.stacirna.cz Fotografie naši... arr3osobně na Praze 1Výdejní místo objednávek Kontaktujte nás na telefonu 778 088 158. Nákup lze vyzvednout v centru... arr3Nealkoholické Víno Praha - víno bez alkoholu také ihned v centruAkce na víno bez alkoholu tento týden Nealkoholické víno - Nakupte kvalitní delakoholizované víno... arr3Na druhou adresu - doručení dárků pro obdarovanéKupte u nás dárek a my ho doručíme diskrétně, spolehlivě jako překvapení na druhou adresu pro... arr3Zasíláme na všechny výdejny Uloženka do celé ČRBalíkem na Uloženku do celé ČR - nabízíme Vám možnost odeslání zboží z Prahy k Vám na: VÝDEJNÍ... arr3Alergeny + označení potravin a výrobků na produktové kartěOznačení potravin a výrobků na Stáčírně zde je viditelné označení před vlastním prodejem třeba...

AKCE MĚSÍCE

Cena pro vás: 1 549,0 Kč
Cena pro vás: 5 399,0 Kč
Cena pro vás: 4 599,0 Kč

Nejlepší cena

Cena pro vás: 350,0 Kč
Cena pro vás: 4 599,0 Kč

Jak nakupovat » Obchodní podmínky » Reklamační protokol
Reklamační protokol

Zde přikládáme pro Vás a pro případné vyřízení Vaší reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ:
(a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

 

Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady doporučujeme přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je vhodné zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis prodejce: _________________________________________